אמסלם בריאיון: "למה ניצן, מנדלבליט ואלשייך לא עצורים לחקירה?"

אסתי פלד No Comments on אמסלם בריאיון: "למה ניצן, מנדלבליט ואלשייך לא עצורים לחקירה?"

ח"כ דוד אמסלם בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תקף את התנהלות הממשלה, "ליברמן דואג רק לעשירים. על יאכטות, מרצדסים וסיגרים הוא לא מעלה מחירים". אמסלם תקף את פרשיית הריגול שביצעה המשטרה ואמר, "כל יום שאין עצורים משמידים ריאיות ומתאמים גרסאות". המלחמה על זהות המדינה: "נמצאים בנקודה קריטית"

צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ דוד אמסלם התראיין הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן ותקף את התנהלות הממשלה שפוגעת בציבור, "הסיפור של היציאה לרחובות פחות קריטי. זאת ממשלה שאין לה ראש או זנב, כל אחד חותך לאן שהוא רוצה. אין כל מנהיג שמנווט. גם מסיבת העיתונאים הערב ליברמן מצרף את בנט להראות כאילו, כי בנט לא יעשה דבר בלי שליברמן ירצה" הבהיר אמסלם.

לטענת אמסלם, "ליברמן לא דואג לשכבות החלשות או ההמוצעות, בהתנהלות שלו הוא מכוון לצפונבונים של מדינת ישראל שיגידו לו כל הכבוד שהוא דואג להם, לעשירים הוא מוריד את המיסים, הוא לא יעלה את המיסים על המרצדס, היאכטות או הסיגרים. זה בנאדם שלא מבין בכלכלה, ולא הבין אף פעם רק לפני 30 שנה הוא היה פועל שבקושי התפרנס".

אמסלם הבהיר כי ליברמן "בעיקר פוגע בעולם החדשים והמבוגרים הם קשי יום. כשהוא מעלה את החד פעמי, שתייה, תחבורה ציבורית".

אמסלם סיפר בהקשר של פרשת הריגול החמור אחרי אזרח ישראל, "אני עשיתי דיון בוועדת הפנים על מסמך יצחקי כי הייתי בשוק. לא חשבתי שראש אף החקירות במשטרה אוסף חומר על חכי"ם ושרים אז השמאל שתק, לא מעניין אותם זכויות אדם. אבל שעקבו אחרי מישהו בדגלים השחורים פתאום הם התעוררו, אם זה נתניהו זה לא מעניין".

אמסלם הזכיר את הקלטת שהפיצו עורכי דינו של נתניהו שמוכיחה את הכוונות של החוקרים, "שמעו בהקלטה איך תנ"צ תלם שרץ לתקשורת לומר שלא היה כלום, יחד עם בכירה ברשות לניירות ערך, שאחד אומר לשני שהם הולכים לעשות האזנות והם אומרים שזה לא חוקי והם יקבלו צל"ש או טר"ש".

עוד הוסיף אמסלם, "לא צריך שום רשות ושום עיתון זו עדות חיה, אם על זה לא פתחו חקירה פלילית עם מעצר כמו שעשו לראשי עיר, למה אלשייך, מנדלבליט ושי ניצן לא בחקירה במגרש הרוסים?".

 



0 תגובות